Basi è considerazioni di l'installazione di l'almacenamentu à u friddu

U cold storage hè un equipamentu di refrigerazione à bassa temperatura.A stallazione di u cold storage hè assai impurtante.Una stallazione povera pruvucarà assai prublemi è fallimenti, è ancu aumentà u costu di l'almacenamiento in u friddu è riduce assai a vita di serviziu di l'equipaggiu.

cold storage
cold storage

Pannellu di magazzinu friddu assemblatu

L'assemblea di u pannellu di magazzini friddi hè u primu passu in a custruzzione di u magazzinu friddu.A causa di a terra irregolare, u pannellu di almacenamento deve esse parzialmente appiattitu per fà u spaziu di u magazzinu u più chjucu pussibule.A cima deve esse aligned and leveled, cusì chì u U piattu di copertura hè strettamente chjusu per aumentà u gradu di sealing.U sigillante hè necessariu trà u pannellu d'almacenamiento friddu per aumentà a stretta.Per una stanza fridda à bassa temperatura o una stanza di temperatura ultra-bassa, a distanza trà i dui pannelli hè rivestita di sigillante per fà l'insulazione termale.

Sistema di cuntrollu di magazzini friddi

U magazzinu friddu cumminatu cù u cuntrollu automaticu hè più còmuda è sustinibule à aduprà.Cù a maturità generale di l'industria di a refrigerazione, u cuntrollu di l'automatizazione hè diventatu sempre più umanizatu, da u cuntrollu di cunversione iniziale - cuntrollu di l'automatizazione - cuntrollu di un chip unicu - cuntrollu di l'omu-macchina intelligente digitale - visualizazione, SMS, cuntrollu di ricordi di u telefunu. , etc. L'automatizazione intelligente diventerà u mainstream di u futuru mercatu.U filu deve esse elettu u standard standard naziunale, perchè u magazzinu friddu hè un equipamentu d'alta energia, è u filu hà bisognu di purtassi l'input è l'output di l'alimentazione.Un bon filu pò assicurà a prestazione stabile è sicura di u so usu à longu andà.

Cunsiderazioni di u Sistema di Refrigerazione

Cum'è un fattore impurtante in u funziunamentu di a refrigerazione di u magazzinu friddu, u sistema di refrigerazione deve esse prestatu una attenzione speciale durante l'operazione, chì hè in relazione cù u rendiment generale di a refrigerazione è l'indicatori di cunsumu d'energia.

1. Quandu u pipa di ramu hè saldatu, pulizziari l'oxidu in u sistema in u tempu, è lavate cù nitrogenu se ne necessariu, altrimente l'oxidu entre in u compressore è l'oliu, causendu un bloccu lucali.
2. L'insulazione deve esse impannillata cù un tubu d'insulazione di 2 cm di spessore per assicurà a rinfrescante di u refrigerante quandu hè in esecuzione in u sistema di cunnessione di l'internu è di l'esterno, risultatu in a perdita di parte di l'energia di rinfrescante è aumentendu a perdita di energia elettrica. .
3. I fili deve esse siparati da un casing di PVC per prutege l'insulazione di i fili.
4. U refrigerant deve aduprà un refrigerant cù purità più altu.
5. Fate un bonu travagliu di prevenzione di u focu in saldatura, preparanu extinguishers è acqua di robba prima di saldatura, è avè una alta cuscenza di a prevenzione di u focu, altrimenti i cunsiquenzi seranu disastruosi, è ùn ci hè micca fretta di lamentà.
6. Dopu chì u sistema di rinfriscà hè cumpletu, almenu 48 ore di travagliu di mantenimentu di pressione per assicurà chì u sistema di refrigerazione di u magazzinu friddu hè 100% senza fuga.


Postu tempu: Apr-06-2022

Mandate u vostru messagiu à noi: